Windows 10 Mağaza Uygulama İndirme Sorunu

Merhaba arkadaşlar, sizlere bu konumuzda Windows 10 Mağaza uygulamasından uygulama indirme sorunu yaşayan kullanıcılar için çözüm yöntemi paylaşacağız.

Herhangi bir uygulamanın sayfasında Yükle butonuna tıkladığınızda “Daha Sonra Tekrar Deneyin, Bizim Tarafımızdan Hata Oluştu” gibi hatalar alıyorsanız çözüm için aşağıdaki adımları denemeniz yeterli olacaktır.

Windows 10 Mağazadan Uygulama İndirirken Hata Mesajı

Windows 10 Mağaza Uygulama İndirme Sorunu Çözüm Yöntemi

  • İlk olarak yeni bir hesap açarak deneyin. Genelde bu yöntem ile sorun çözülmüş oluyor. Sorun hala devam ederse bulunduğunuz yer, zaman dilimi ve saat ayarlarının doğruluğunu kontrol edin. Sorun hala devam ederse aşağıdaki yöntemi deneyin.
  • Sorunun devam etmesi halinde arama bölümüne CMD yazın ve çıkan sonuçlarda yer alan Komut İstemi seçeneğine sağ tıklayın Yönetici olarak çalıştır seçeneği ile açın. Ve siyah ekrana “SFC /SCANNOW” komutunu (tırnak işaretleri olmadan) yazın ve enter’a basın. İşlem bittikten sonra sorunun düzelip düzelmediğini kontrol edin.
  • Sorununuz hala devam ederse Microsoft’un bize sunduğu sorun çözüm yazılımını indirip deneyin. Bu adresten indirebilirsiniz.
  • Son olarak Windows 10’un bize sunduğu PowerShell komutlarını kullanabilirsiniz. Bunun için yine arama bölümüne CMD yazın ve çıkan Komut İstemi sonucuna sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştır seçeneği ile açın. Daha sonra aşağıdaki komutu girin.
    • PowerShell -ExecutionPolicy Unrestricted -Command “& {$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + ‘\AppxManifest.xml’ ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest}” girin ve Enter’a basın.

    İşlem tamamlandıktan sonra sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edebilirsiniz.

Paylaş.

Yazar Hakkında

Yaklaşık 10 yıldır bilgisayar ve elektronik dünyasıyla iç içeyim. Bu süre zarfında donanım ve yazılım sektörlerinde hizmet verdim. Şu an özel bir şirkette oyun geliştirici olarak çalışıyorum.

Yorum Yazın